Chcete hubnout? Oblíbené potraviny ale budete muset nahradit – Jak?Chcete hubnout? Oblíbené potraviny ale budete muset nahradit – Jak?

Těstoviny patří k oblíbeným potravinám, máme je rádi na vícero způsobů, každý ale ví, že běžné těstoviny jsou poměrně kalorické a plné sacharidů.

Chcete hubnout? Oblíbené potraviny ale budete muset nahradit – Jak?

Těstoviny třeba nejsou úplnou kalorickou bombou, ale také nejsou při dietách úplně nejlepší volbou. Proč? Obsahují poměrně dost sacharidů, což není pro dietní plán úplně žádoucí. Během diety je třeba nahrazovat potraviny, musíte se naučit vybírat si správné varianty jídel, nedietní nahradit dietními a to se rovná neustálému zkoumání toho, co vlastně jíte. Chcete si ale hubnutí co nejvíce usnadnit? Zkuste se pustit do keto diety, která je ověřená a přesně vám předepíše, co můžete a nemůžete jíst.

těstovinové jídlo

Co je keto dieta?

Keto dieta je postavená celá na tom, že se třeba ve stravě snížit příjem sacharidů. Tuky, tedy zdravé tuky jsou tedy povoleny, ale je třeba dosáhnout toho, aby tělo přijímalo co nejméně sacharidů. Těm je celkem těžké se vyhýbat, pro někoho je tak obtížné tuhle dietu držet. Jen když si představíme, kde všude se sacharidy nachází, i když jsou na první pohled skryté, je těch potravin skutečně příliš mnoho. Skvělým příkladem jsou právě i těstoviny, oblíbená potravina, kterou jsme zvyklí vařit si pravidelně a upravovat ji na různé způsoby. A i když si obvykle myslíme, že právě těstoviny patří k těm lehčím jídlům, zdání v tomto případě skutečně klame.

těstoviny s bylinkami

Čím nahradit potraviny?

Těstoviny se ale také dají nahradit, tedy stále je můžete jíst, jen v jiné podobě. Těstoviny, které neobsahují příliš sacharidů, zato mají velký podíl bílkovin. KetoMix Proteinové těstoviny fusilli Bmikalkulacka.cz jsou ideální náhražkou klasický semolinových těstovin. Jsou nejen zdravější, ale především jsou dietnější a pro keto dietu jsou jako dělané. Můžete si je pak připravit na lehký způsob a to například s bylinkami. Během keto diety je ale nutné hlídat si i příjem potravin a to zejména co se týče množství.

Určitě se ale nemusíte bát toho, že si nedáte nic a během diety vás bude trápit prázdný žaludek.